top of page
Buscar

Situació COVID-19 a Barcelona

Actualizado: 30 mar 2020

Des de NUTRICIÓ SENSE FRONTERES estem actius majoritàriament en teletreball i alhora, coordinant actuacions que puguin donar resposta a les necessitats dels sectors més vulnerables que, malauradament no s’aturen. Com sabeu, hi ha moltes persones a Barcelona sense llar i per tant moltes d’elles, continuen adreçant-se a les entitats socials per a buscar aliments.


Avui mateix, en el marc del programa Barcelona Comparteix el Menjar, respectant estrictament tots els protocols seguretat, hem recollit uns 200 Kg de menjar, que s’han distribuït en dues entitats socials a les que habitualment lliurem racions alimentàries. Concretament, les dues entitats son: Metzineres i Baluard, i ambdues actuen en suport de persones majoritàriament sense llar. Els productes lliurats avui han estat molt ben acollits per les entitats receptores, ja que les persones usuàries estan en situació crítica.



A Metzines, que atenen únicament a dones, hem lliurat 118 Kg i a Baluard que atenen, només a persones amb drogodependències, hem lliurat uns 82 Kg aproximadament. Dimecres es farà un nou lliurament alimentari, provinents de cinc hotels i que es lliuraran a quatre entitats socials.De fet, es calcula que podrem fer abastiment de menjar durant la pròxima setmana però després és molt provable que decaiguin les donacions alimentàries i estem buscant solucions.



 
 
 

Comments


Contacto

SEDE EN BARCELONA

C/ Rocafort 242, bis, 3a Planta, 

CP 08029 BARCELONA

(+34) 934334541

CÓMO LLEGAR

METRO: L5 Entença

BUS: D40 / H8 / 59 / 27

SEDE EN CANARIAS

Universidad de Las Palmas de Gran Canaria Edificio Departamental y de Investigación, 2ª Planta Sur

Pso. Blas Cabrera Felipe “Físico” s/n CP 35016 Las Palmas de Gran Canaria - España

  • Instagram
  • Linkedin
  • Facebook
  • X
  • Youtube
bottom of page